نصب اولیه لوازم صوتی،تصویری و ماکروویو

نصب و راه اندازی تلویزیون

از نظر بعضی از مردم نصب و راه اندازی اولیه تلویزیون اهمیت ویژه‌ ای ندارد و کار بسیار ساده ای هست. در حقیقت نصب اولیه لوازم، راه اندازی و تنظیمات اولیه تلویزیون اهمیت ویژه‌ای دارد. در محصولاتی که دستگاه گارانتی داشته باشد مثل برند هایی همچون دوو، ایکس ویژن، اسنوا و غیره، نصب اولیه الزاماً باید توسط تکنسین های شرکت انجام شود تا دستگاه tcl شامل گارانتی شود. علت این موضوع این است که دستگاه توسط تکنسین های مجرب و دوره دیده تست و بررسی نهایی شود جهت اطمینان کامل از بدون عیب بودن دستگاه و در مرحله بعدی تنظیم استاندارد و اصولی تلویزیون و در مرحله آخر سالم و بدون عیب تحویل دادن آن به مشتری است. این کار باعث جلب رضایت مشتری و افزایش کیفیت استفاده و نگهداری محصولات می شود.

اما در برند های بدون گارانتی همچون ال جی، سامسونگ، سونی و غیره هیچ الزامی برای نصب اولیه وجود ندارد. موارد بسیاری مشاهده شده به دلیل بی اطلاعی مشتری، نا واردی و نابلدی و انجام کارهای اشتباه مانند فشار آوردن به صفحه تلویزیون باعث شکستگی، خرابی و مشکلات متعددی شده است که در چنین مواردی فقط مشتری متضرر می‌شود. پیشنهاد ما به شما این است که به محض خرید محصول نو و جدید دستگاه توسط تکنسین های مجرب شرکت تست تنظیم و نصب شود.

انواع نصب و تفاوت آن

نصب تلویزیون به دو صورت انجام می شود، نصب دیواری و نصب رومیزی. هر کدام از این دو حالت محاسن و معایبی دارد.

در حالت نصب رومیزی شما قابلیت تغییر دکور، جابجایی به طور کامل دارد اما خطر افتادن به دلیل در دسترس بودن تلویزیون برای بچه ها زیاد است که باعث آمار قابل توجهی از شکستگی تلویزیون ها می شود.

در نصب دیواری دستگاه از امنیت بهتری برخوردار است، در دسترس بچه‌ها نیست و احتمال افتادن آن صفر میباشد. بعد از نصب اولیه لوازم و در آخر قرار دادن تلویزیون بر روی براکت دیکر خیال شما از امنیت دستگاه در برابر خطر های احتمالی آسوده خواهد بود. اما از این رو می‌توان گفت که دیگر قابل جابجایی نیست و تغییر دکور امکان پذیر نیست و حتماً برای دستگاه های جانبی به کابل و اتصالات دستگاه باید به فکر داکت شلف و طبقه های چوبی و شیشه ای باشید.

بهترین حالت برای نصب تلویزیون روی دیوار بر این اساس است که زمانی که شما بر روی مبلمان خود می‌نشینید، تلویزیون در محلی قرار گرفته باشد که تقریباً روبه روی صورت شما باشد. اگر دستگاه بالاتر از حد نرمال نصب شده باشد به مرور زمان باعث گردن درد میشود.

برای نصب تلویزیون و استفاده از تلویزیون خود بهتر است دستگاه در معرض مستقیم آفتاب نباشد، نزدیک وسایل گرمایشی قرار نگیرد تا از دوام و عمر استاندارد خود بهره‌مند شود.

پایه دیواری تلویزیون

براکت یا پایه دیواری تلویزیون وسیله ای هست که به خوبی عمل نصب تلویزیون بر روی دیوار را انجام می دهد. به این معنی که راه اصولی برای نصب تلویزیون بر روی دیوار، براکت است. براکت ها در سه دسته، ثابت، شیب دار و بازو دار تقسیم‌بندی می‌شوند.

در مورد براکت های ثابت باید عرض کنم که این حالت و این نوع از پایه های دیواری بدون هیچ قابلیت چرخش جابجایی و تنظیم هستند و دسترسی به جای فیش های پشت تلویزیون را سخت می کند.

نوع شیب دار، در مواردی استفاده میشود که افراد روبروی تلویزیون قرار می گیرند و جهت سهولت و دید بهتر با استفاده از حالت زاویه گرفتن تلویزیون، می توان دستگاه را در بهترین حالت ممکن تنظیم کرد. یعنی در حدود 15 درجه تلویزیون قابلیت شیب به سمت بالا یا پایین را دارد.

اما در نوع بازو دار تلویزیون قابلیت شیبدار به سمت بالا و پایین را دارد و همچنین قابلیت چرخش به سمت چپ و راست را خواهد داشت. با در نظر گرفتن این که می‌توان در حدود 30 تا 20 سانت تلویزیون را به سمت خود کشیده و از دیوار فاصله داده یا مجدداً آن را به سمت دیوار جمع کنیم.

گروه تیم تی وی تک به عنوان بهترین تعمیرکار تلویزیون اصفهان، نمایندگی رسمی فروش پایه های دیواری و نصب تلویزیون بر روی دیوار می باشد، که با تکنسین های مجرب و دوره دیده بهترین و دقیق ترین مراحل نصب تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی بر روی دیوار را انجام می دهد. برای خرید پایه های دیواری و یا نصب تلویزیون بر روی دیوار از طریق شماره های تماس در خدمتتان هستیم.