اتصال تلویزیون به اینترنت

آموزش تغییر DNS تلویزیون سامسونگ و ال جی

مقدمه

یکی از بهترین اقداماتی که می توانید برای بهبود عملکرد تلویزیون های خود انجام دهید، تنظیم صحیح DNS تلویزیون می باشد. در صورتی که تنظیمات DNS و سایر تنظیمات دیگر تلویزیون های سامسونگ مشکلی ایجاد شود، می توانید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس گرفته و از خدمات آن بهره مند شوید. تنظیم اشتباه تلویزیون می تواند باعث ایجاد اختلالاتی در عملکرد دستگاه شود، از این جهت به صورت خودسرانه اقدام به تنظیم و تغییر حالت های دستگاه نکنید. مجموعه تی وی تک با آشنایی کاملی که در زمینه تعمیر سخت و افزار و نرم افزار برندهای مخلتلف تلویزیون دارد، می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 تغییر DNS تلویزیون

شبکه های DNS  توانسته اند تحولات بسیار عظیمی در حوزه تکنولوژی به وجود آورند، به لطف این امکانات شما عزیزان می توانید به راحتی وب سایت مد نظر خود را در اینترنت جست و جو کنید. امروزه در برخی از برندهای تلویزیون از جمله سامسونگ و ال جی می توانید این نوع امکانات را مشاهده کنید. نحوه صحیح تنظیمات DNS تلویزیون امری دشوار است که ممکن است تمامی افراد در این زمینه دانش کافی را نداشته باشند، در چنین شرایطی می توانید به افراد متخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با راهنمای گام به گام اتصال تلویزیون به اینترنت و نحوه صحیح تنظیم DNS تلویزیون های سامسونگ و ال جی، به طور کامل توضیح دهیم. برای افزایش اطلاعات خود در زمینه شبکه های DNS، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اتصال تلویزیون به اینترنت

امروزه بسیاری از تولید کننده های برندهای معتبر تلویزیون در بازار توانسته اند دستگاه هایی با امکانات هوشمند و بسیار پیشرفته را تولید کنند. یکی از بهترین امکاناتی که در تلویزیون ها قرار داده شده است، اتصال آن ها به اینترنت WIFI می باشد. اتصال تلویزیون به اینترنت به کاربران این اجازه را می دهد تا علاوه بر دسترسی راحت به اینترنت، بتوانند تلویزیون های خود را آپدیت کرده و سیستم های آن را ارتقا دهند.

اتصال تلویزیون به اینترنت

شما عزیزان می توانید به وسیله کابل های LAN و یا به شکل بی سیم اتصالات اینترنت را در تلویزیون های خود ایجاد کنید. با اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید به انواع مرورگر ها دسترسی پیدا کرده و همچنین به فیلم، موزیک و انواع بازی ها به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید و همچنین می توانید به راحتی توسط تلویزیون های هوشمند به انواع رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام نیز دسترسی داشته باشید.

در برخی موارد ممکن است تلویزیون های شما به درستی به اینترنت متصل نشود، این مشکل اغلب به دلیل به هم ریختگی هایی که ساعت و زمان تلویزیون، به وجود می آید. در برخی موارد نیز ممکن است این دسته از مشکلات به دلیل خرابی قطعه ای در تلویزیون و یا به هم ریختگی تمامی تنظیمات تلویزیون و مشکلات سخت افزاری در آن ها ایجاد شود، در چنین شرایطی بهتر است مشکلات خود را با فردی متخصص درمیان بگذارید. کادر متخصص مجموعه تی وی تک با دانش کافی که در زمینه تعمیرات سخت افزار و نرم افزارهای انواع برندهای تلویزیون دارند، قادر هستند مشکلات تلویزیون های شما را به شکل کاملا اصولی برطرف کنند.

عدم اتصال تلویزیون به اینترنت

بهترین DNS برای تلویزیون

برای این که بتوانید بهترین DNS را برای تلویزیون های خود انتخاب کنید، نیاز است DNS مربوطه امنیت بالا، عملکرد چشمگیر و دارای پشتیبانی باشد. با انتخاب درست DNS برای تلویزیون های خود می توانید سرعت اینترنت را در تلویزیون های خود افزایش دهید. در صورتی که در این زمینه هیچ گونه دانشی ندارید، به هیچ عنوان تنظیمات DNS تلویزیون را به صورت خودسرانه تغییر ندهید. تنظیمات نادرست DNS تلویزیون ها باعث ایجاد مشکلات بسیار جدی برای دستگاه های شما می شود که در برخی موارد ممکن است نیاز باشد تا تلویزیون های شما ریست شده و یا نرم افزار آن تغییر کند. در صورتی که قصد دارید تجربه دسترسی آنلاین و راحت را در تلویزیون های خود تجربه کنید، بهتر است برای تنظیمات آن در تلویزیون های خود به مراکز تعمیر تلویزیون در اصفهان مراجعه کنید.

بهترین DNS برای تلویزیون

کد DNS برای تلویزیون سامسونگ

برای اتصال تلویزیون به اینترنت و افزایش سرعت اینترنت می توانید تنظیمات DNS Region را تغییر دهید. در قسمت DNS Region می توانید نوع مکان و موقعیت جغرافیایی خود را تغییر دهید. در برخی موارد ممکن است به دلیل موقعیت جغرافیایی که در DNS ثبت شده است، سرعت شما بسیار پایین باشد. در چنین شرایطی با تغییر کشور DNS می توانید دسترسی بهتری به اینترنت داشته باشید. برای تغییر تنظیمات DNS Region مسیر زیر را در تلویزیون های سامسونگ خود طی کنید:

Menu > System > Setup > Smart Hub Terms & Conditions, Privacy Policy

از منوی مربوطه می توانید به راحتی موقعیت جغرافیایی و کشور مد نظر خود را انتخاب کنید. در شرایطی نیز که قصد دارید برای افزایش سرعت اینترنت تلویزیون های خود، آدرس IP آن را تغییر دهید، باید به قسمت تنظیمات Network Status رفته و در این قسمت IP مد نظر خود را ثبت کنید. اعمال این دسته از تغییرات بسیار دشوار می باشد، از این جهت در زمان تغییر هر گونه تنظیمات تلویزیون های سامسونگ خود، بسیار دقت کنید.

کد DNS برای تلویزیون سامسونگ

کد DNS برای تلویزیون ال جی

نحوه تنظیم کدهای DNS در تلویزیون های ال جی بسیار مشابه به تلویزیون های سامسونگ می باشد، تنها مسیر طی شده برای دسترسی به تنطیمات تلویزیون در آن ها متفاوت می باشد. برای تغییر تنظیمات DNS Region در تلویزیون های ال جی خود باید مسیر زیر را طی کنید:

Setting > LG Smart World Settings > Manual

در برخی موارد ممکن است برای تغییر دادن IP تلویزیون های ال جی و سامسونگ خود نیاز باشد تا آدرس IP را ریجستر کنید. برای این کار به تنظیمات IP دستگاه های خود رفته و تنظیمات مربوطه را انجام دهید. مراکزی که در زمینه تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان فعالیت می کنند، می توانند کدهای DNS تلویزیون های ال جی شما را به درستی تنظیم کنند.

سخن پایانی

همان طور که در این محتوا به آن اشاره کردیم، شبکه های DNS به کاربران این اجازه را می دهند تا بدون نیاز به یادداشت کردن آی پی سایت مد نظر خود، بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به سایت مورد نیاز خود دست پیدا کنند. DNS ها همچنین می توانند زیرساخت ها را افزایش داده و ایمنی را در تلویزیون ها تا حد بسیار زیادی افزایش دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.