بنده رنجکش هستم از گروه تی وی قصد معرفی فنی تلویزیون شیائومی رو خدمت شده دارم تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی

این تلویزیون دارای قابلیت های اچ دی ام آی، گیرنده دیجیتال، ورودی av usb از قابلیت‌ های قابل توجه دستگاه می توان به قابلیت اسمارت بودن، سیستم گوگل پلی یا همان سیستم عامل اندروید دستگاه اشاره کرد.

دستگاه به طور کامل به سیستم عامل اندروید مجهز و از طریق این سیستم شما می توانید هر نوع نرم افزار اندرویدی روی دستگاه نصب کنید.

قابلیت اسمارت بودن یعنی اتصال تلفن همراه به تلویزیون دارد. مورد بعدی که به آن می پردازیم، کیفیت تصویر تلویزیون است که قابل قبول هست، با توجه به 65 اینچ بودن و نسبت به قیمتی که دارد تصویر قابل‌قبولی دارد.

اما اگر بخواهیم کیفیت این تلویزیون را با برند هایی مثل سامسونگ و الجی مقایسه کنیم قابل مقایسه و قابل قبول نیست اما اگر با برند های چینی یا بعضی برند های ایرانی مقایسه کنیم واقعا بهتر است.

هدف از تهیه این کلیپ آشنایی شما با این برند نوپا و مقایسه اولیه با برند های موجود است ، این دستگاه دارای پردازنده قوی (cpu) قابل قبولی راه اندازی شده است.

گروه تی وی تِک بهترین تعمیرکار تلویزیون اصفهان ، یکی از مراکز خدمات تعمیرات و راه اندازی محصولات صوتی و تصویری خانگی شیائمی ( تلویزیون LED و سینما خانگی ) می باشد.