حالت استندبای تلویزیون هوشمند

پرسش‌ های متداول در حالت استندبای تلویزیون هوشمند

پرسش‌ های متداول در حالت استندبای تلویزیون هوشمند

گاهی اوقات ممکن است به دلیل عدم اتصال صحیح دستگاه تلویزیون به برق، کار نکردن تلویزیون در مدت زمان طولانی و یا ایراداتی که در آی سی تلویزیون به وجود آمده است، مشکلاتی در تلویزیون شما به وجود آید. بسیار مهم است قبل از هر اقدام خودسرانه ای برای تعمیر تلویزیون خود بتوانید بهترین مرکز تعمیراتی که در شهر خود فعالیت می کنند را انتخاب کرده و از خدمات آن استفاده کنید. تکنسین متخصص مجموعه تی وی تک با سابقه چندین ساله ی کار در مراکز نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی اصفهان، قادر است تمامی مشکلات دستگاه های شما را با کمترین میزان آسیب و تعرفه های بسیار مناسب، تعمیر کند. اگر قصد تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان یا سایر برندهای دیگر تلویزیون خود را دارید، می توانید همین الان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون های ال جی

برخی از سوالات متداول درباره رها کردن تلویزیون های هوشمند در حالت آماده به کار یا جدا کردن آنها از پریز برق:

چه مقدار برق در حالت آماده به کار مصرف می شود؟

مقدار انرژی یا الکتریسیته ای که در تلویزیون های هوشمند در حالت آماده به کار استفاده می شود، تقریباً 4 درصد از مصرف برق معمول آن است. این رقم همچنین به نوع تلویزیون هوشمندی که استفاده می کنید، بستگی دارد. در حالی که تلویزیون های هوشمند LED مقادیر کمتری انرژی مصرف می کنند، تلویزیون های هوشمند LCD مصرف بیشتری دارند و حتی تمایل به تولید گرما دارند. به طور خلاصه، یک تلویزیون هوشمند که دارای رتبه 145 وات است، در حالت آماده به کار از 2.9 تا 7.25 وات استفاده می کند. اما تلویزیون هوشمند LCD بسیار کارآمد انرژی است.

آیا گذاشتن تلویزیون هوشمند در حالت آماده به کار مشکلی ندارد؟

ایده رها کردن تلویزیون هوشمند خود در حالت آماده به کار، صرفاً متعلق به شماست. اگر خیالتان راحت‌ تر است که تلویزیون هوشمند خود را از منبع برق جدا کنید، در مصرف برق صرفه‌ جویی می‌ کنید و از آسیب دیدن تلویزیون در هنگام نوسانات برق جلوگیری می‌کنید. با این حال، خاموش کردن کامل تلویزیون هوشمند باعث می‌ شود که برخی از به‌ روزرسانی‌ هایی را که سازنده به‌ طور تصادفی ارسال می‌ کند، از دست بدهد. در نکته پایانی، همه این عوامل به نوع تلویزیون هوشمند و نظر شما بستگی دارد.

اگر به تعطیلات طولانی رفته اید چه؟

حالت آماده به کار قابلیتی است که همه سازندگان در محصولات تلویزیون هوشمند خود قرار می دهند. استفاده از آن بی خطر است؛ برای اطمینان از این واقعیت، سازنده شما حتی دکمه پاور روی کنترل از راه دور را برای دسترسی به حالت آماده به کار برنامه ریزی کرده است. با این حال، قرار دادن تلویزیون هوشمند در حالت کم مصرف برای مدت طولانی تری دارای معایبی است.

خطر اصلی روشن ماندن تلویزیون هوشمند برای مدت طولانی، احتمال افزایش برق است. حتی اگر اکثر تلویزیون‌ های هوشمند ویژگی‌ ای داشته باشند که از نوسانات برق جلوگیری می‌ کند، همچنان این احتمال وجود دارد که تلویزیون‌ های بزرگ در حالت آماده به کار به اجزای تلویزیون هوشمند شما آسیب بزنند. بنابراین، اگر قصد ندارید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، آن را از پریز برق جدا کنید و مطمئن شوید که کاملاً خاموش می شود.

مسافرت و تلویزیون

آیا حالت آماده به کار به طول عمر تلویزیون هوشمند من آسیب می زند؟

این احتمال وجود دارد که نوسانات برق بر تلویزیون هوشمند شما تأثیر بگذارد، به خصوص زمانی که در حالت آماده به کار رها شوید. با این حال، آیا حالت آماده به کار به طول عمر تلویزیون هوشمند شما آسیب می رساند؟ خوب، پاسخ به این سوال بستگی به نحوه عملکرد مدار تلویزیون هوشمند شما و تعداد نوسانات برق دارد. با این حال، یک توصیه خوب این است که تلویزیون هوشمند خود را هنگامی که نیاز به به روز رسانی دارید روشن کنید، سپس آن را خاموش کنید.

آیا خاموش کردن تلویزیون هوشمند به طور ناگهانی به آن آسیب می رساند؟

بله! خاموش کردن ناگهانی تلویزیون هوشمند خود از دوشاخه دیواری آن بد است و می تواند به آی سی آن آسیب برساند. به جز اینکه سازنده تلویزیون هوشمند شما آن را در کتابچه راهنمای خود مجاز کرده است، مطمئن شوید که هرگز آن را امتحان نکنید. با این حال، برای جلوگیری از هر گونه خطایی، سعی کنید تلویزیون هوشمند خود را قبل از جدا کردن برق از منبع اصلی آن خاموش کنید تا از نوسانات برق یا آسیب رساندن به مدار آن جلوگیری کنید. خاموش کردن ناگهانی برندهای مختلف تلویزیون از جمله برند سامسونگ می تواند باعث شود تا آی سی و برد دستگاه آسیب دیده و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

آیا تلویزیون من وقتی یک شب آن را رها می کنم می سوزد؟

وظیفه حالت آماده به کار این است که تلویزیون هوشمند شما را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، بیدار نگه دارد. بنابراین، نمی تواند صفحه تلویزیون هوشمند شما را بسوزاند.

آیا فشار دادن دکمه پاور روی ریموت تلویزیون هوشمند را خاموش می کند؟

بسته به نوع تلویزیونی که استفاده می کنید، می توانید با فشار دادن دکمه روشن/خاموش کنترل از راه دور از ویژگی حالت آماده به کار استفاده کنید. با این حال، همین دکمه را می توان به عنوان دکمه خاموش کردن در برخی دیگر از تلویزیون های هوشمند استفاده کرد. صرف نظر از آن، وقتی آن نوع دکمه را روی کنترلر تلویزیون هوشمند خود می بینید، توجه داشته باشید که برای حالت آماده به کار است.

استندبای تلویزیون هوشمند

وقتی تلویزیون در حالت آماده به کار بماند چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که تلویزیون هوشمند شما در حالت آماده به کار قرار می گیرد، میزان مصرف انرژی آن را کاهش می دهد و برای مدتی به خواب می رود. با این حال، زمانی که کاربر دکمه ای را روی کنترل تلویزیون هوشمند فشار می دهد، می تواند قطع شود.

آیا باید تلویزیون هوشمند خود را در هنگام رعد و برق خاموش کنم؟

در مواردی مانند این باید منبع تغذیه تلویزیون هوشمند را قطع کرده و آن را از پریز جدا کنید. هنگامی که طوفان های الکتریکی رخ می دهد، یک موج برق می تواند خطوط تلفن یا آنتن تلویزیون شما را تحت تاثیر قرار دهد و تلویزیون و سایر دستگاه های متصل به منبع برق شما را خراب کند. از این رو، پاسخ به این سوال مثبت است! هنگام رعد و برق، تلویزیون هوشمند خود را از برق بکشید.

نتیجه

به طور خلاصه، موضوع دو جنبه مثبت و منفی دارد. اول، خاموش کردن تلویزیون هوشمند شما را از استرس تعمیر آن در هنگام بروز نوسانات برق نجات می دهد. حتی وقتی می دانید تلویزیون هوشمند شما از آسیب در امان است، ذهن شما را در حالت استراحت نگه می دارد. دوم، نگه داشتن تلویزیون هوشمند خود در حالت آماده به کار به شما کمک می کند تا هر زمان که نیاز دارید به سرعت به آن دسترسی داشته باشید.

بسته به اینکه چند بار در خانه می مانید، قرار دادن تلویزیون هوشمند خود در حالت آماده به کار ممکن است ایده بدی نباشد. می‌توانید آن را راهی برای بیدار نگه داشتن تلویزیون خود در نظر بگیرید و شما را از استرس روشن کردن مجدد هر زمان که آن را خاموش می‌کنید، نجات دهید. حتی اگر ممکن است نیاز به به‌روزرسانی نرم‌ افزار تلویزیون هوشمند خود داشته باشید، بهترین کار این است که در حین ارتقاء در حال انجام، بیدار بمانید. اگر تمامی دستور العمل ها را رعایت کرید ولی با خرابی ناگهانی تلویزیون خود مواجه شدید، اصلا نگران نباشید با مراجعه به بهترین تعمیرکار تلویزیون اصفهان تمامی مشکلات شما حل خواهد شد.

بنابراین! در خاتمه، ما توصیه می کنیم که تلویزیون هوشمند خود را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، به طور مداوم خاموش کنید. اما اگر نیاز به به‌ روزرسانی وجود دارد، مطمئن شوید که وقتی فرآیند در حال انجام است، بیدار هستید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که کلیدهای مدار و سایر دستگاه ها و محافظ های ضد ولتاژ برق دارید تا مطمئن شوید که تلویزیون شما مفید باقی می ماند و طول عمر بیشتری نسبت به آنچه که باید داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.