شکستن قفل کودک تلویزیون

مراحل فعال و غیر فعال کردن قفل کودک تلویزیون

مقدمه

گروه تی وی تک به عنوان یکی از بهترین مراکزی که در زمینه تعمیرات انواع برندهای دستگاه های تلویزیون فعالیت دارد، قادر است کلیه ی مشکلات دستگاه های شما را به صورت اصولی عیب یابی کرده و آن ها را برطرف نماید. در صورتی که در شهر اصفهان ساکن هستید و به دنبال بهترین مراکز تعمیرات هستید، می توانید با اطمینان خاطر به این مجموعه مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

تعمیر تلویزیون

با توجه به این که امروزه برندهای مختلف تلویزیون توانسته اند دسترسی نامحدود به اینترنت را ارائه دهند، والدین ناگریز هستند برای کنترل کودکان خود از قفل کودک استفاده کنند. کودکان با سنین پایین ممکن است در معرض رساناهای نامناسب در تلویزیون ها قرار گیرند. برای فعال کردن و غیر فعال کردن قفل کودک در دستگاه های تلویزیون تنها کافی است به قسمت تنظیمات تلویزیون بروید. در برخی موارد ممکن در زمان غیرفعال کردن قفل کودک، رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، در چنین شرایطی برای حذف رمز و ریست کردن تلویزیون نیاز به ریموت کنترل مادر دارید. این قطعه یکی از قطعات اصلی تلویزیون های هوشمند است که تنها در دسترس برخی از مراکز معتبر تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان قرار دارد. ما در این مقاله در ارتباط با نحوه اجرا و شکستن قفل کودک تلویزیون و محدود کردن دسترسی به YouTube را در برندهای مختلف تلویزیون توضیح می دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نحوه اجرای قفل کودک تلویزیون

تلویزیون های هوشمند نسل جدید این قابلیت را دارند تا با استفاده از آن ها بتوانید بسیاری از نرم افزارها از جمله YouTube را در دستگاه های خود فعال کرده و همچنین بتوانید بسیاری از بازی ها را به صورت آنلاین انجام دهید. محتوایی که توسط دستگاه های تلویزیون قابل مشاهده هستند، ممکن است برای برخی از گروه های سنی مناسب نباشند. این امر باعث شده است تا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند تا قفل کودک را بر تلویزیون های خود فعال کنند. محدود کردن فضا برای استفاده از دستگاه های تلویزیون برای خانواده هایی که دارای کودکانی با سنین پایین هستند، الزامی می باشد.

نحوه اجرای قفل کودک تلویزیون

امروزه بسیاری از برندهای معتبر تلویزیون های هوشمند توانسته اند دستگاه هایی را تولید کنند که دارای امکان قفل کردن برخی از برنامه های تلویزیون برای کودکان را داشته باشد. شما عزیزان می توانید با رفتن به قسمت تلویزیون های خود فیلم، بازی، موزیک و سایر محتوای خود را قفل کنید. در دستگاه های تلویزیون هوشمند قطعه ای به نام میکروچیپ قرار دارد، این قطعه در دستگاه های تلویزیون وظیفه دارند تا سیگنال های برنامه های مختلف را چک کرده و در صورت فعال بودن قفل کودک، با وارد کردن رمز، محتوا را نمایش دهند. در صورتی که این قطعه در دستگاه های تلویزیون شما آسیب ببیند، تلویزیون نمی تواند عملکرد درستی داشته باشد. در چنین شرایطی بهترین کار تماس با مراکز تعمیر تلویزیون در اصفهان می باشد.

شکستن قفل کودک تلویزیون

اگر قصد شکستن قفل کودک تلویزیون های خود را دارید، می توانید با وارد کردن رمز عبور خود در قسمت تنظیمات تلویزیون، آن را غیرفعال کنید. در برخی موارد ممکن است شما رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، در چنین شرایطی هیچ راهی به جز ریست کردن تلویزیون های خود ندارید. اگر در این زمینه هیچ گونه دانش و مهارتی ندارید، به صورت خودسرانه تنظیمات تلویزیون خود را دستکاری نکنید. تنظیمات اشتباه تلویزیون، باعث به ریختگی کل سیستم دستگاه می شود. در صورتی که متوجه هر گونه مشکل در دستگاه های تلویزیون برند سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و غیره شدید، می توانید با مراکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس گرفته و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.

نحوه اجرای قفل کودک تلویزیون

شکستن قفل کودک تلویزیون سامسونگ بدون کنترل

اکثر برندهای تلویزیون سامسونگ هوشمند جدید این آپشن در آن ها قرار داده شده است تا بتوان به راحتی به وسیله فعال کردن قفل کودک، دسترسی برخی برنامه ها را محدودتر کرد. در صورتی که قصد فعال و یا شکستن قفل کودک تلویزیون های سامسونگ خود را دارید، می توانید این کار را بدون کنترل و به وسیله دکمه هایی که در تلویزیون تعبیه شده است، انجام دهید.

در مواردی که ریموت کنترل تلویزیون خود را گم کرده اید، می توانید از طریق وصل کردن گوشی به تلویزیون های خود، قفل کودک را غیر فعال کنید. برای شکستن قفل کودک دستگاه تلویزیون سامسونگ، می توانید تنظیمات دستگاه را به حالت کارخانه بازگردانید.

نحوه قفل کودک تلویزیون ال جی

قرار دادن کنترل والدین در تلویزیون هایال جی برای خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند، حیاتی است. بسیاری از کودکان ممکن است در طول روز تایم بسیار زیادی را به تماشای تلویزیون اختصاص دهند، این امر می تواند در تحصیل آن ها تاثیر بسیار منفی بگذارد. تلویزیون‌ های هوشمند ال ‌جی دارای قفل کودک هستند که به عنوان Safety Mode شناخته می‌ شوند، شما می توانید با این امکانات زمان تماشای صفحه نمایش کودکان خود را محدود کنید. برای روشن کردن حالت ایمنی در دستگاه های تلویزیون خود باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه Home” ” را فشار دهید
  • “تنظیمات” را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید
  • “Safety ” را انتخاب کرده و آن را روشن کنید
  • از شما خواسته می شود رمز عبور خود را وارد کنید (رمز عبور پیش فرض 0000 است)

می توانید برنامه های تلویزیونی و فیلم، کانال ها و ورودی های تلویزیون HDMI، AV، Components  را قفل کنید. با استفاده از این ویژگی ‌ها، می ‌توانید ورودی ‌های تلویزیون ال‌ جی را مسدود کنید، این امر باعث می شود تا محدودیت دسترسی به کانال‌ های خاص به راحتی انجام شود.

جمع بندی نهایی

دنیای آنلاین به ما امکان دسترسی به حجم عظیمی از اطلاعات و خدمات را می دهد، اما مقیاس اطلاعات موجود نیز به این معنی است که محتواهایی وجود دارند که برای کودکان نامناسب هستند. بر اساس سن و توانایی کودک خود و همچنین با توجه به باورها و ارزش های خانوادگی خود، ممکن است نیاز داشته باشید تا نوعی حریم دسترسی را در دستگاه های تلویزیون خود ایجاد کنید. فعال کردن قفل کودک در تلویزیون ها می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، فرزند شما را از وارد شدن بسیاری از آسیب ها، حفظ کند. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات مفیدی در زمینه نحوه فعال سازی و شکستن قفل کودک کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.