رفع فیلتر یوتیوب در تلویزیون

نحوه استفاده از یوتیوب در تلویزیون های هوشمند

مقدمه

امروزه برنامه یوتیوب به عنوان یک مرکز جامع و بسیار بزرگ برای پخش انواع فیلم ها، در میان عموم مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با رفع فیلتر یوتیوب در تلویزیون و نحوه فعالسازی آن ها بر روی برندهای مختلف تلویزیون توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کادر متخصص مجموعه تی وی تک به شما عزیزان کمک می کنند تا برنامه های مد نظر خود را بتوانید بدون مشکل در تلویزیون خود نصب کنید. در صورتی که متوجه هر گونه مشکل در تلویزیون های قدیمی و جدید خود شدید، می توانید برای تعمیرات آن با خیال آسوده به این مجموعه مراجعه کنید. برای ثبت درخواست های خود، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تعمیرات تخصصی تلویزیون

 ممکن است شما عزیزان نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که به تماشای فیلم با کیفیت بسیار بالا و میزان وضوح بالا علاقه مند باشید، برای این کار می توانید برنامه یوتیوب را در تلویوزین های خود نصب و فعال کنید. با تماشای فیلم های یوتیوب در تلویزیون های هوشمند خود، می توانید تجربه به یاد ماندنی را برای خود و خانواده رقم بزنید. گاهی اوقات ممکن است نتوانید برنامه یوتیوب را بر روی تلویزیون های خود نصب و اجرا کنید، در چنین شرایطی بهترین کار تماس با بهترین مراکز نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان می باشد.

معرفی کد تلویزیون یوتیوب

یکی از ساده ترین راه ها برای فعال سازی برنامه یوتیوب در تلویزیون های هوشمند، نصب APP آن بر روی دستگاه های خود می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق اتصال گوشی و لپ تاپ های خود به تلویزیون، فیلم های You Tube را نیز تماشا کنید. در صورتی که قصد دارید این برنامه را تنها از طریق تلویزیون های و بدون نیاز به سایر دستگاه های دیگر تماشا کنید، می توانید برنامه یوتیوپ را در دستگاه های خود نصب و فعالسازی کنید. نحوه فعالسازی این برنامه بر روی تلویزیون های هوشمند امری بسیار تخصصی می باشد، سرعت اینترنت در فعالسازی این برنامه تاثیرگذار است.

کد تلویزیون یوتیوب

پس از این که مطمئن شدید که اپ یوتیوب به درستی بر تلویزیون های شما نصب شده اند، می توانید حساب خود را در آن فعال سازی کنید. در نهایت کد فعال سازی که به ایمیل شما ارسال می شود را در قسمت مشخص شده در تلویزیون وارد کنید. در صورتی که تمامی مراحل ذکر شده را بتوانید به درستی انجام دهید، می توانید از فیلم های پخش شده در تلویزیون های خود لذت ببرید. اگر هر زمان قصد غیرفعال کردن برنامه یوتیوب را در تلویزیون های خود داشتید، می توانید این کار را به راحتی و از طریق تنظیمات آن انجام دهید.

در برخی موارد ممکن است به دلیل نصب اشتباه اپ در تلویزیون های هوشمند و یا نصب برنامه های مخرب در دستگاه ها خود، متوجه هنگ کردن تلویزیون خود شوید. در چنین شرایطی بهتر است قبل از این که تنظیمات کلی تلویزیون به هم بریزد با مراکز تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید.

نحوه رفع فیلتر یوتیوب در تلویزیون

با وجود این که نصب برنامه یوتیوب بر روی تلویزیون ها امری به ظاهر ساده و آسانی می باشد، اما ممکن است به دلیل وجود فیلترها، نتوانید از این برنامه به درستی استفاده کنید. محدودیت های اینترنتی باعث می شوند تا شما عزیزان نتوانید به درستی فیلم مد نظر خود را در تلویزیون های خود آپلود کنید. در صورتی که در زمینه رفع فیلتر یوتیوب در تلویزیون با مشکل روبه رو شدید و قادر به رفع آن نبودید، می توانید به مراکز تعمیر تلویزیون در اصفهان مراجعه کنید. ممکن است نیاز باشد تا برای تماشای برنامه تلویزیون در دستگاه های خود، وی پی ان مناسب و متناسب با برند تلویزیون در دستگاه ها نصب شوند. تنظیمات وی پی ان خود را به درستی در دستگاه های تلویزیون تنظیم کنید. پس از اتمام فیلم خود، حتما وی پی ان را قطع کنید.

در صورتی که مشکل فیلتر بودن یوتیوب با فیلتر شکن ها نیز رفع نشود، می توانید DNS تلویزیون های خود را تغییر دهید. یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از کاربران در زمان نصب برنامه یوتیوب با آن روبه رو شوند، اتصال نبودن اینترنت در تلویزیون می باشد؛ برای رفع این مشکل می توانید IP خود را تغییر دهید.

نصب یوتیوب در تلویزیون

نصب اصولی یوتیوب در تلویزیون های سامسونگ

نصب برنامه یوتیوب بر روی تلویزیون های سامسونگ بسیار راحت می باشد. برای این کار تنها کافی است در ابتدا از نصب بودن اینترنت در دستگاه های خود مطمئن شده و سپس برنامه یوتیوب را نصب و فعالسازی کنید. در برخی از برندهای جدید تلویزیون سامسونگ، برنامه یوتیوب به صورت پیشفرض در آن ها قرار داده شده است. این امر به کاربران این اجازه را می دهد تا بتوانند بدون مشکل از فیلم های You Tube لذت ببرند.

در صورتی که به دلیل فیلتر بودن اینترنت نتوانید دسترسی به اینترنت داشته باشید، باید حتما از وی پی ان در تلویزیون های سامسونگ خود استفاده کنید. در حالتی که نتوانستید vpn را در دستگاه خود نصب کنید، می توانید به راحتی توسط کابل های HDMI لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کرده و فیلم های یوتیوب را تماشا کنید.

نحوه نصب یوتیوب روی تلویزیون ال جی

نصب برنامه یوتیوب در تلویزیون ال جی مشابه با تلویزیون های سامسونگ است. تمامی مراحلی که در بالا اشاره کردیم برای این نوع برند تلویزیون نیز صدق می کند. ذکر این نکته الزامی می باشد که تغییر تنظیمات تلویزیون و تغییر IP و DNS نباید به صورت خودسرانه انجام شود. با تنظیم غیر اصولی آن ها ممکن است تنظیمات دیگر تلویزیون نیز به هم بریزد. اگر برنامه یوتیوب را از سایت های غیر معتبر دانلود و بر روی تلویزیون های ال جی خود نصب کنید، احتمال ویروسی شدن دستگاه های شما بسیار زیاد می شود.

در صورتی که در این زمینه هیچ گونه دانشی ندارید، بهتر است با فردی متخصص مشورت کنید. مراکز نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان و سایر لوازم خانه مانند کولر آبی اصفهان به شما عزیزان کمک می کنند تا بدون بروز هیچ گونه مشکلی در دستگاه های خود بتوانید انواع برندهای موجود در بازار را بر روی دستگاه های خود نصب کنید.

تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی

کلام آخر

با توجه به این که تمامی افراد می توانند به راحتی به فیلم های گوناگون در برنامه یوتیوب دسترسی پیدا کنند، با نصب این برنامه بر روی تلویزیون های خود می توانید فیلم های مد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا در آن ها تماشا کنید. ممکن است تماشای این برنامه در برخی از برندهای تلویزیون از جمله سامسونگ، ال جی و سونی و سایر برندهای دیگر مشکلاتی داشته باشند. تمامی برندهای تلویزیون توانایی نصب برنامه یوتیوب بر روی خود ندارند، از این جهت قبل از نصب آن ها حتما مشخصات تلویزیون خود را مطالعه کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه نحوه رفع فیلتر یوتیوب در تلویزیون های هوشمند کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.