ارور ماکروفر سامسونگ

کد خطای ماکروفر سامسونگ و نحوه رفع هر کد خطا

مقدمه

ماکروفر یکی از وسیله هایی است که برای افزایش روند سرعت در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله با پیشرفت فناوری و تولید لوازم مدرن در کارخانه های معتبر دنیا با تجهیزات بیشتری نسبت به سال های گذشته ساخته شده است. ماکروفر به دلیل استفاده از قطعات پیشرفته در ساخت آن در صورت بروز هر گونه مشکل ممکن است به کلی از کار بیفتد و نمی توان بدون داشتن تخصص کافی آن را تعمیر کرد. برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان و دیگر مدل های آن می توانید با شماره های درج شده در سایت تی وی تک تماس بگیرید.

ارور ماکروفر سامسونگ

ماکروفرهای سامسونگ در شرایط متفاوتی با دادن انواع کدهای خطا از اختلال در کارایی و یا نیاز این دستگاه به تعمیر خبر می دهد. با آشنایی با انواع کدهای خطا در ماکروفر سامسونگ می توانید پیش از به وجود آمدن خطای غیر قابل جبران، برای ارتباط با تعمیرکاران و شرح مشکلات خود اقدام کنید.

ارور ماکروفر سامسونگ

چند نمونه از ارور ماکروفر سامسونگ که ممکن است در دستگاه خود مشاهده کنید شامل:

  • کد خطای e1 برای ماکروفر سامسونگ نشان دهنده ی مشکلی است که برق ورودی کمتر از 50 هرتز به وجود می آورد. در زمان ارسال این کد بهتر است برق ورودی را کنترل کنید. قبل از انجام کارهایی که با برق سر و کار دارد بهتر است در قدم اول ماکروفر را از برق بکشید. ممکن است مشکلات به وجود آمده به دلیل اختلال هایی باشد که در نوسانات برق شهری وجود دارد. در این زمان بهتر است با تعمیرکاران مجاز تی وی تک تماس بگیرید.
  • از دیگر کدهای ارور ماکروفر کد خطای e11 است. این کد مشکلی را که در حس گر رطوبت سنج وجود دارد را نشان می دهد. در این صورت اگر حس گر تعمیر نشد باید آن را تعویض کرد. برای اینکار پنل بالای دستگاه باز می شود و بعد از آن سنسور برداشته می شود. این کار نیاز به تخصص دارد. تعمیر ماکروفر و دیگر لوازم برقی مانند تعمیر تلویزیون در اصفهان به تخصص و تجربه ی کافی افراد متخصص نیاز دارد. گروه تی وی تک با تشکیل تیم تخصصی برای خدمتگزاری به مشتریان عزیز آماده است.
  • کد خطای e5 نشان دهنده ی گیر کردن یکی از پنل های کنترل در درون دستگاه است. برای آسیب نرسیدن به قسمت های دیگر باید این مشکل را به سرعت برطرف کرد. برای جلوگیری از آتش سوزی در دستگاه در قدم اول پریز را کشیده و بعد از آن پنل را چک کنید. در صورتی که دکمه ای در داخل پنل گیر کرده باشد بهتر است آن را از ماکروفر بیرون بکشید.
  • ارور se در ماکروفر سامسونگ در زمان هایی که دکمه ای در ماکروفر به مدت 60 ثانیه گیر کند به وجود می آید. این مشکل باعث کار کردن بی وقفه ی دستگاه می شود و در صورتی که در کسی در خانه نباشد امکان آتش سوزی ماکروفر وجود دارد. برای جلوگیری از خطرات احتمالی بهتر است قبل از هر اقدامی ماکروفر از برق کشیده شود. برای رفع این مشکل و تعمیرات ماکروفرهای ال جی در اصفهان می توانید به سایت تی وی تک مراجعه کنید.

تعمیر ماکروفر سامسونگ

  • کد e83 به دلیل مشکلی است که در درب ماکروفر ایجاد می شود. میکروسوئیچ درب ماکروفر در صورتی که دچار مشکل شود برای رفع آن می توان از مولتی متر استفاده کرد. در صورتی که پنل ماکروفر خراب باشد سوئیچ ها را نمی خواند و ممکن است هر سه سوئیچ دچار مشکل شود.
  • ارور e32 ماکروفر سامسونگ به دلیل خرابی وزن موتور گردان است. برای رفع این مشکل باید با افراد متخصص تماس بگیرید و از دستکاری دستگاه بدون تجربه و تخصص خودداری کنید.
  • ارور e24 به دلیل خرابی برد اصلی دستگاه است. به دلیل اهمیت برد الکترونیک و دستوراتی که از طریق آن به قسمت های دیگر صادر می شود باید خرابی های آن به وسیله ی تعمیرکاران ماهر چک شود. زیرا خرابی این قسمت ممکن است قابل تعمیر نبوده و دستگاه کار نکند.
  • کد خطای e41 به دلیل خطایی است که در سوئیچ مدار به وجود آمده است. برای برطرف کردن این خطا باید سوئیچ مدار را بررسی کرده و به دلیل تخصصی بودن این مساله بهتر است با تعمیرکاران مجاز تماس بگیرید.
  • کد خطای e42 نشان دهنده ی مشکلی است که در مدار درون اجاق به وجود آمده باشد. بهتر است با مشاهده ی این کد پریز را 10 دقیقه از برق بکشید. در صورتی که ارور برطرف نشد می توانید با گروه تعمیر انواع لوازم برقی مانند تعمیر تلویزیون صنام در اصفهان تماس بگیرید.
 

انواع کد خطا

 

دلیل ایجاد کد خطا

 

راهکار برطرف کردن کد خطا

 

C20

 

ایراد سنسور حرارتی

 

تعمیر یا تعویض

 

C21

 

ایراد سنسور حرارتی

 

تعمیر یا تعویض

 

C22

 

ایراد سنسور حرارتی

 

تعمیر یا تعویض

  • کدهای خطای c710، c71 و c72 به دلایلی مانند ایجاد مشکل در سنسور رطوبت سنج به وجود می آید. برای بررسی مشکل این سنسور با گروه تی وی تک تماس بگیرید و در صورتی نیاز به تعمیر و یا تعویض مشکلات مربوط به آن را حل کنید.
  • کد خطای e42 به دلیل مشکلی که در درون اجاق گاز است به وجود می آید. در صورتی که با کشیدن و دوباره زدن پریز مشکل رفع نشد می توانید با شماره های درج شده در سایت تی وی تک که در زمینه ی رفع مشکلات انواع وسایل برقی مانند تعمیر تلویزیون شارپ در اصفهان فعالیت می کند، تماس بگیرید.
 

انواع کد خطا

 

دلیل ایجاد کد خطا

 

راهکار برطرف کردن کد خطا

 

C70

 

خرابی سنسور رطوبت سنج

 

تعمیر یا تعویض

 

C71

 

خرابی سنسور رطوبت سنج

 

تعمیر یا تعویض

 

C72

 

خرابی سنسور رطوبت سنج

 

تعمیر یا تعویض

  • کدهای خطای e01نشان دهنده ی بسته نشدن درست درب ماکروفر است. در صورتی که درب را درست نبستید آن را چک کرده و دوباره درب را ببندید.
  • کد خطای e33 نشانگر وجود حجم کمتر غذا از حد استاندارد در ماکروفر است. برای رفع این کد خطا بهتر است حجم بیشتری از غذا را در درون دستگاه قرار دهیم.

نتیجه گیری

گروه تی وی تک بیش از دو دهه است که برای خدمات رسانی به مشتریان خود با افراد متخصص در زمینه ی تعمیر انواع لوازم صوتی و تصویری همکاری می کند. برای اطلاع از تجهیزات و لوازمی که این مجموعه کار تعمیر آن را انجام می دهد، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.